Mixtape.
Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet quisque rutrum.

Instagram

Prima compilatie mixata realizata exclusiv cu artisti timisoreni va aparea saptamana viitoare si va fi oferita gratuit pe CD. „In cursul discutiilor din cadrul workshop-ului TM Base mi-a venit ideea sa fac o compilatie exclusiv cu artisti timisoreni. Cu ocazia aniversarii a patru ani de existenta a cafenelei Van Graph am adunat 15 piese cu artisti timisoreni, foarte faine”, spune Dudu din anonimTM, realizatorul acestei selectii.
Compilatia cuprinde piese cu Makounochi Bento, Moebius Strip, Arc Gotic, Dan Mitrofan & Ponton Unit , DJ K-Lu, DJ Limun featurinf Fratziman, Raw Nuts, Mighty Boogie, Leizaboy, Thy Veils, Implant pentru Refuz, B.A.U., Deevision, Shull si DJ Suv feat. Don E (guest appearance). Singurii muzicieni netimisoreni de pe aceasta compilatie sunt britanicii DJ Suv feat. Don E.
„DJ Suv e exceptia de la regula, si apare ca guest starring, cu toate ca are “rezidenta”aici,… Cand i-am povestit de compilatie a vrut neaparat sa faca si el parte, ca sprijin”, spune Dudu.
In ceea ce priveste procesul de selectie, acesta a fost realizat de creatorul anonimTM, Dudu. „La inceput am crezut ca va fi simplu ca si asa nu sunt multi. Am descoperit ca sunt foarte multi si nici nu am atins de exemplu multe ramuri. Asa ca ma vad nevoit sa fac un obicei din asta, la toamna vine compilatia cu numarul doi”.
Mixul cu pricina este foarte colorat: are de la jazz la aternative, rock, la drum and bass, breaks, hip-hop, experimental, gotic. „Lumea care asculta va fi “nevoita” cumva sa asculte si alte genuri… Bisericutele nu ajuta nimanui. Putem merge mai departe doar asa. Simt ca e un moment bun pentru asa ceva, lumea cauta altceva”, spune Dudu. Asadar pentru cei care au urechile deschise spre mai multe stiluri si sunt curiosi sa asculte un ghiveci muzical, compilatia Van Graph 4 years…and counting e alegerea cat se poate de inspirata.